Aşçıoğlu, “Selenium Life” Projesinin Pazarlama İletişimini Yapay Zekâ ile Kurguladı

Gayrimenkul sektöründe 56 yılı geride bırakan Aşçıoğlu, İstanbul Bahçeşehir’de hayata geçireceğiyeni yaşam projesi Selenium Lifeön talep kampanyasında,gayrimenkul sektöründeki ilk yapay zekâ destekli pazarlama iletişimine imza attı.

Günümüzde yapay zekâ hayatın her alanında kullanılmaya başlarken Türkiye gayrimenkul sektöründe öncü markalardan Aşçıoğlu, bir yaşam projesinin pazarlama iletişimini, görsel dünyasını yapay zekâya teslim eden ilk marka oldu.
Aşçıoğlu “Hayal Et” Dedi, MidJourney Yarattı
Verilen komutları resme dönüştürme konusunda ilk çıkan ve hala en önde gelen yapay zekâ algoritması olan MidJourney’e Selenium Life’ın özelliklerini, faydalarını ve tamamlanınca nasıl bir hayat yaşanılacağını aktaran Aşçıoğlu, “imagine” yani “hayal et” dedi.
Midjourney de ünlü Japon anime ve çizgi film sanatçısı Miyazaki tarzında resmederek ortaya sıcak ve samimi bir iletişim dili ve projenin gerçek dünyası ile uyumlu, etkili görseller çıkardı. Çalışılan görseller ön talep kampanyasına anahtar görsel oluşturarak, ilk etapta Selenium Life’ın proje alanını çepeçevre saran parapetleri kapladı ve ana mesaj, “hayal et”oldu.
Aşçıoğlu, Selenium Life’ta Ön Talep Toplamaya Hazırlanıyor
Benzersiz konumu, etkileyici cephesi ve geniş peyzaj alanları ile aile yaşamının tüm beklentilerine uygun şekilde tasarlanan Selenium Life projesi, yatay mimaride zemin + 6 katlı olmak üzere toplam 4 bloktan oluşacak. Yalnızca 129 ailenin yaşayacağı Selenium Life, şehre ve doğaya saygılı, LEED sertifikasına aday bir proje olarak hayata geçecek.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıGlobal Ports Holding, Avrupa kruvaziyer turizminin kalbine giriyor
    Sonraki yazıTürkiye’nin makineleri 100’e yakın ülkede üretimde değer yaratıyor