Bosch Home Comfort Group’a Brandverse Awards’ta Bronz Ödül

Dijital marka olmaya yönelik çalışmalarıyla iklimlendirme sektöründe öne çıkan Bosch Home Comfort Group, Brandverse Awards’ta ‘Veri Analitiği Ödülleri’ kategorisinde Bronz Ödüle değer bulundu.

Pazarlama stratejisinde sosyal medyaya özel bir yer veren ve iklimlendirme sektöründe ayrışan özgün içeriklerle takipçileriyle buluşan Bosch Home Comfort Group, Marketing Türkiye ve Boom Sonar’ın iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards’ta yer alan ‘Veri Analitiği Ödülleri’ kategorisinde Bronz Ödüle değer bulundu.

Dijital marka olma hedefine adım adım yaklaşan Bosch Home Comfort, sosyal medya performanslarının veriye dayalı olarak ölçümlendiği Sosyal Medya Marka Endeksi Social Brands sonuçlarına göre, ‘İklimlendirme’ kategorisinde bu yıl da kürsüde yer alma başarısını gösterdi.

Şirket, Facebook, Instagram ve Twitter hesaplarında uyguladığı iletişim stratejisi doğrultusunda yaratıcı içerikler ve dikkat çeken kurgularla müşterileriyle çift taraflı etkileşim yaratma fırsatı buluyor.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıDAP, yalı yaşamını Çeşme’ye Getiriyor
    Sonraki yazıBodrum Mutfak Mobilya ve TEPTA’dan Sektöre Öncülük Edecek İş Birliği