Porland’ın iletişim faaliyetleri Brandworks’e emanet

Yaşam alanlarını güzelleştirmek vizyonuyla1976’dan bu yana tüketicilerini birbirinden şık porselenlerle buluşturan ve yüksek kalitede hizmetleriyle sektörün önemli oyuncularından biri haline gelen Porland’ın iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı yürütecek.

Mütevazı bir züccaciye mağazası olarak 1976’da yaşam alanlarını güzelleştirmek vizyonu ile yola çıkan Porland, 50 yıla yaklaşan yolculuğunda birbirinden farklı hikayeleri porselene işleyerek büyümesine sürdürülebilir şekilde devam ediyor. Bilecik’te 300 bin metrekare, Gebze’de 10 bin metrekare alana sahip üretim tesisleriyle yılda yaklaşık 70 milyon adet üretim yapan Porland, 20 bini aşkın ürün çeşidini 4 kıtada 30’dan fazla ülkeye ulaştırıyor. Doğadan aldığı ilhamla en saf materyalleri en estetik formlarda tasarlayarak sofra, mutfak ve ev yaşam ürünleriyle tüketicileriyle buluşturan Porland,iletişim faaliyetlerini Brandworks İletişim Danışmanlığı’na emanet etti.
2009 yılından bu yana ulusal ve uluslararası arenada farklı sektörlerde faaliyet gösteren 100’e yakın marka ve pek çok tecrübeyi iş süreçlerine sığdıran Brandworks; geleneksel ve dijital medya süreçlerinin yürütülmesinin yanı sıra kurumsal iletişim, sürdürülebilir itibar yönetimi, stratejik danışmanlık gibi uzmanlıklarıyla 50’den fazla sektöre 360 derecelik halkla ilişkiler hizmeti veriyor.

 

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazı2023 Yılının Gözde Yatırım Aracı ‘Arsalar’ Oldu!
    Sonraki yazı“En büyük hassasiyetimiz deprem güvenliği”