Yataş Grup, Türkiye’nin En Değerli Markaları Arasında!

Yataş Grup, Brand Finance tarafından yayımlanan “Türkiye’nin En Değerli Markaları – Türkiye 125” listesinde yer alarak; sürdürülebilir büyüme vizyonu, inovasyon odaklı ürün stratejisi ve güçlü marka algısıyla hem ulusal hem de global ölçekteki marka performansını bir kez daha ortaya koydu.

Mobilya ve yatak sektörünün lider markası Yataş Grup, uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance tarafından yayımlanan “Türkiye’nin En Değerli Markaları – Türkiye 125” listesinde yer alarak istikrarlı büyüme stratejisini ve tüketici nezdindeki yüksek marka itibarını bir kez daha tescilledi. Türk markalarının ulusal ve uluslararası alandaki değerini ortaya koyan araştırmada Yataş Grup, 58. sırada yer aldı.

 

Konuya ilişkin bir değerlendirmede bulunan Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın; “Yataş Grup olarak, gerçek başarıyı yalnızca finansal sonuçlarla değil, müşteri memnuniyetini sağlamak, tüm paydaşlarımıza değer katmak, yüksek bir itibara sahip olmak, inovasyonda öncülük etmek gibi unsurlarla ölçüyoruz. Bu anlamda, Brand Finance’in yayımladığı listede Türkiye’nin en değerli markaları arasında yer almaktan büyük bir mutluluk ve gurur duyuyoruz. Bu başarının arkasında, çalışanlarımızın özverili katkıları, paydaşlarımızla kurduğumuz güçlü iş birlikleri ve müşterilerimizin Yataş markasına duydukları güven bulunuyor. İovasyon, kalite ve sürdürülebilirlik ilkelerinden ödün vermeden çıktığımız bu yolculukta, hem ülkemiz hem de sektörümüz adına değer üretmeye devam edeceğiz” dedi.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıMitsubishi Electric, Dünya Çevre Günü’nde Sürdürülebilir Bir Gelecek Vizyonunu Vurguluyor
    Sonraki yazıİnşaat sektörü yılın birinci çeyreğinde yüzde 7,3 büyüdü.