Bosch Home Comfort, satış ve iş geliştirmede her zaman ‘Green Partner’ların yanında

Bosch Home Comfort, Türkiye pazarına sunduğu ısı pompalarıyla yeşil dönüşümü hızlandırmayı amaçlarken, bu pompaların satış ve montajını yapan iş ortakları için ‘Green Partners’ Programını hayata geçirdi. Şirket, ‘Renew Together (Birlikte Yenilenme)’ hedefiyle Green Partner’lara satış ve iş geliştirmede özel destekler sunacak, çeşitli fırsatlarla kazançlarını artırmalarına yardımcı olacak.

 

Sürdürülebilir gelecek için ev enerji sistemlerinin de dönüşmesi gerektiğine inanan ve yeşil dönüşümde ısı pompalarının kilit rol oynayacağını öngören Bosch Home Comfort Group, Türkiye’de de ısı pompası alanındaki yatırım ve aktivitelerini aralıksız sürdürüyor.

 

Lansmanını bu yıl yaptığı ısı pompalarında pazar payını her geçen gün artırmaya odaklanan Bosch Home Comfort Türkiye, bu yolculuğa bayilerini de ortak ediyor. Şirket, Bosch ısı pompalarının satış ve montajını yapan iş ortaklarını ‘Make.Home.Comfort.Green’ global kurumsal amacı ve ‘Renew Together (Birlikte Yenilenme)’ hedefiyle ‘Green Partners’ olarak adlandırma kararı aldı.

 

Green Partner’lar, ısı pompası alanındaki tüm yenilik ve fırsatlardan anında haberdar olacak, bu sayede mesleki gelişimlerini güncel gelişmeler doğrultusunda ilerletebilecek. Şirket ayrıca, iş ortaklarına işlerini sürdürülebilir kılacakları destekler sunacak ve özel avantajlarla kazançlarını artırma imkanı sağlayacak.

 

Green Partner’lara özel sertifika verilecek

Green Partner’lara, Bosch Home Comfort profesyonelleri tarafından “A’dan Z’ye ısı pompası nedir? Nasıl çalışır? Montajı nasıl yapılır? Sürdürülebilir yeşil yaşama katkısı nedir?” gibi birçok başlıkta detaylı eğitimler verilecek. İş ortakları, eğitimlerin sonunda isimlerine düzenlenmiş Green Partners Sertifikasına sahip olacak. Bosch Home Comfort, yeşil dönüşümü birlikte gerçekleştirmek üzere özel sertifika sahibi Green Partner sayısını hızla çoğaltmayı hedefliyor.

 

Şirket, ısı pompalarının tanıtımı ve satışı konusunda Green Partner’ları çeşitli bilgilendirici videolar, sosyal medya postları, posterler, broşürler, kataloglar gibi pazarlama materyalleriyle destekleyecek.

 

Yenilikçi uygulamalar satışa yardımcı olacak

Bosch Home Comfort’un Türkiye’de ilk kez uygulamaya aldığı Ses Simülasyonu Aracı ve 3D VR Simülasyonu da Green Partner’ların satış sürecinde işlerini kolaylaştıracak. Ses Simülasyonu Aracı sayesinde müşteriler, ısı pompasının sesini ve ses seviyesini test etme imkanına sahip olacak. 3D VR Simülasyonu da Bosch Compress 3400i AWS ısı pompası almak isteyen müşterilerin, ürünün evlerine nasıl uyum sağlayacağını ve montaj yerini, sanal gerçeklik teknolojisiyle akıllı telefonlarından sanal olarak kolayca test edebilmesine imkan sağlayacak.

 

Ayrıca Isı Pompası Seçim Programı da son kullanıcıların evlerine en uygun ısı pompasını hızlı ve kolay bir şekilde seçebilmelerine olanak sağlayarak, yeni müşteri kazanma ve satış sürecine destek olacak.

 

Ekstra prim kazanma fırsatı

Bosch Home Comfort, iş geliştirme ve satış artırmaya yönelik tüm bu desteklerin yanı sıra Green Partner’lara, her bireysel Bosch ısı pompası montajında ekstra 3.000 TL (KDV dahil) montaj primi kazandıracak. İç ve dış ünite bakır boru ve devreye alma hizmetini montaj dahil olarak fiyatlandıran şirket, böylece iş ortaklarının müşterilerine paket bir fiyat sunmalarına imkan sağlayacak.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıİnşaatta Prefabrik İmalat: Yapı Üreticileri için Stratejik Noktalar
    Sonraki yazıZigana Tüneli, yılın en başarılı projesi seçildi