Türkiye’de tasarruf finansman sektörünün öncüsü Fuzul, her iki dakikada bir gerçekleştirdiği teslimatları ve Türkiye geneline yayılan güçlü müşteri ağını odağına alan yeni reklam filmini yayınladı. Marka yüzü Murat Yıldırım’ın rol aldığı film, farklı meslek gruplarından insanların Fuzul ile kolayca ev ve araç sahibi olma sürecini gözler önüne seriyor.
33 yıldır yüz binlerce kişiye ev, araç ve iş yeri finansmanı sağlayan Fuzul, yeni reklam filmiyle ekranlarda yerini aldı. Fuzul’ün 2025 yılına damga vuran kampanya süreci, daha önce yayınlanan iki reklam filmiyle dikkat çekmişti: Tasarruf finansman sektöründeki ilk yapay zekâ tabanlı filmi ve “5 Ayda Teslimat” söylemiyle öne çıkan meslek temalı film. Üçüncü ve son film ise markanın teslimattaki gücünü öne çıkartıyor. Filmin ‘her 2 dakikada 1 teslimat’ ifadesi ise Fuzul’ün teslimat gücünü, yaygın şube ağıyla erişilebilirliğini ve herkes için bir çözüm sunduğu gerçeğini güçlü bir şekilde vurguluyor. Alametifarika imzası taşıyan ve Serdar Erener’in yönetmen koltuğunda olduğu film, ünlü oyuncu Murat Yıldırım’ın başrolünde yer aldığı senaryosuyla, Fuzul’ün Türkiye’nin her yerinde, her an gerçekleşen bir başarı hikâyesi olduğunu anlatıyor. Filmde Murat Yıldırım’a eşi Faslı oyuncu İman Elbani de eşlik ediyor. Yapımda bir kafe sohbetinde de kalabalık bir film setinde de magazin gündeminin yoğunlaştığı galalarda da yani farklı meslek gruplarından ve toplumun her kesiminden insanın Fuzul aracılığıyla ev ve araç sahibi olduğu görülüyor. Bu anlatımda, teslimatların yaygınlığı ve etkilediği geniş insan kitlesi ön plana çıkarılıyor.
Derlen: “Herkes için Bir Fuzul Var”
Fuzul Holding Pazarlama ve Marka İletişim Grup Başkanı Banu Kaşlı Derlen, yeni reklam filmine ilişkin yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Finans sektörüne yeni bir soluk getiren yapay zekâ tabanlı reklam filmimiz ve 5 ayda teslimat vurgusu ile öne çıkan meslekler filmimizin ardından, bu kez teslimatlarımızın yaygınlığını ve sıklığını anlatan ‘2 dakikada 1 teslimat’ vurgusuna odaklandık. Türkiye’nin her kesimine hitap eden bu yapımda, markamızın gerçek gücünü ve herkese çözüm sunan yapısını gözler önüne serdik. Herkesin hayatına dokunan vizyonumuzu ve Türkiye geneline yayılan teslimat gücümüzü yansıttık. Yeni filmimizde, toplumun her kademesinden insana ulaştığımızı, ev ve araba hayallerini gerçeğe dönüştürdüğümüzü net bir şekilde gösteriyoruz. Bu, ‘Herkes için bir Fuzul var’ felsefemizin somut bir göstergesi. Bugün, Türkiye’nin dört bir yanındaki geniş şube ağımız, binlerce çalışanımız ve farklı hedef kitlelerden herkesi kucaklayan yapımızla, Türkiye’nin markası olmanın mutluluğunu yaşıyoruz.”
Proje Bilgi Formu
Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.