Porland, porselene yeniden kazandırdığı değerle FSUMMIT’te yer aldı

 

Sofra estetiğini yaşam alanlarına taşıyan Türkiye’nin yenilikçi porselen üreticilerinden Porland, birçok kurum ve kuruluştan gastronomi profesyonellerini bu yıl dördüncü kez bir araya getiren Uluslararası Turizm Gastronomi Yatırımları ve Ağırlama Zirvesi FSUMMIT’e katıldı. Fuarda sürdürülebilirlik odağında geri dönüştürülmüş porselenden dünyada bir ilke imza atarak ürettiği “Re-gen” serisine ait Salda ve Ontario koleksiyonlarının yanı sıra yeni markası Pioli’yi de tanıtan Porland, HoReCa sektörünün önde gelenlerini ağırladı. Fuardaki standında yer alan dijital ekranla da Kadınlar Günü ve sektörün yıldızları temalı filtrelerle ziyaretçilerin eğlenceli fotoğraflar çekildiği bir deneyim alanı yaratan Porland, fuarda büyük ilgi gördü.

 

Yarım asra yaklaşan tecrübesiyle dünya sofra kültürüne zarafet kazandıran Porland, 8-9 Mart 2024 tarihlerinde Antalya’daki NEST Kongre ve Sergi Merkezi’nde gerçekleştirilen IV. Uluslararası Turizm Gastronomi Yatırımları ve Ağırlama Zirvesi FSUMMIT Fuarı’nda yer aldı. Bu yıl Profit Chain temasıyla gerçekleştirilen fuarda gastronomi profesyonellerini ağırlayan Porland, geri dönüştürülmüş malzemelerle üretilen Re-gen serisine ait Salda ve Ontario koleksiyonlarının yanı sıra, Cookland ve bünyesine yeni katılan Pioli markasının en yeni koleksiyonlarını da tanıttı. Porland, dijital ekranın da yer aldığı deneyim alanında ziyaretçilerine eğlenceli anılar sundu. Önceki yıllarında olduğu gibi sektörün her alanından profesyonellerin yoğun ilgisini gören FSUMMIT’te konuşmacılar panel ve konferanslarda turizm ve gastronomi sektörüne dair mesleki tecrübelerini paylaştı.

 

Porland için sürdürülebilirlik ve geri dönüşüm bir kavramdan daha fazlası

Tüm dünyadan yatırımcılar, turizm ve gastronomi uzmanlarını buluşturan fuara dair değerlendirmede bulunan Porland Yönetim Kurulu Üyesi İmge Pamukçu, “FSUMMIT’in bu yıl ‘Profit Chain’ temasıyla gerçekleştirilmesi, sektörümüzün her daim odağına olan bu kavram için son derece değerli. Günümüz iş dünyasının temel prensibini oluşturan ve işletmelerin yararı, çalışan memnuniyeti, müşteri sadakati konusunda bileşenlerden bir tanesi olarak öne çıkan ‘kâr zinciri’nin masaya yatırıldığı fuar bizim açımızdan da son derece verimli geçti. Bu noktada doğal kaynakları etkin ve tasarruflu kullanmaya odaklanan bir marka olarak duruşumuzu simgeleyen Re-gen serimize ait Salda ve Ontario koleksiyonlarımızı tanıttık. Ziyaretçilerimizin ilgisini çeken bu koleksiyonlarımızda plastiğe alternatif bir yol olarak kırık porselen ürünlerini yeniden değerlendirip tamamen geri dönüştürülmüş malzemeler ile üretim gerçekleştiriyoruz. Doğa dostu ve tamamen doğal bileşenlerin yer aldığı bu koleksiyonumuz bakteri ve mikrop barındırmazken çizilme ve aşınmaya karşı da üstün dayanıklılık gösteriyor. Porland olarak katılımcı olduğumuz fuarlarda gastronomi alanında öncü konumunu koruyarak hep daha iyiyi hedefliyor ve inovatif çalışmalarımızı sürdürüyor olmaktan gurur duyuyoruz.” dedi.

 

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıYeşim Kozanlı Mimarlık, Ağırlama Sektöründeki Çeyrek Asırlık Deneyimini iF DESIGN AWARD Ödülü ile Taçlandırdı!
    Sonraki yazıEminevim 2024’te 150 bin yeni müşteri hedefliyor