PVC Kapı ve pencere sistemlerinde Egepen’den bir ilk: Egepen Deceuninck Assist

PVC profil sektöründe ilklerin öncüsü Egepen Deceuninck, Türkiye’nin ilk profesyonel teknik servis hizmeti Assist ile markası ne olursa olsun PVC pencere ve kapılarında problem yaşayanlara en hızlı ve pratik çözümü sunuyor. Penceresini yenilemek isteyenler içinse ücretsiz keşif gerçekleştirerek en uygun seriyi belirlemelerine destek oluyor.

PVC kapı ve pencelerinde sorun yaşayan ve yenilemek isteyen herkese açık olan bu hizmete ücretsiz olarak 0850 399 0 399numaralıtelefondanya da egepenassist.com.trüzerindenulaşılabiliyor.

Kolay ulaşılabilirlik ve hızlı çözümleriyle müşteri memnuniyetine öncelik veren Egepen Deceuninck, sektörde bir ilke daha imza atarak, Türkiye’nin ilk profesyonel teknik servis çözümü Asisst’i hayata geçirdi. Müşterilerin sorunlarını hızlı ve pratik bir şekilde çözmek, onları en doğru biçimde yönlendirmek için tasarlanan Egepen Deceuninck Assist, profesyonel ekip ve geniş servis ağı ile üst düzey bir hizmet standardı sunuyor. Türkiye’nin dört bir yanından150’ye yakın bayi ile hizmet veren uygulamayla, PVC pencere ve kapı markası ne olursa olsun, tüm kullanıcılara pencere değişimi ve teknik servis hizmet konularında desteksağlanıyor, evin özelliklere ve ihtiyaca uygun öneriler paylaşılıyor.

Garanti süresi dolmuş olsa bile çözüm sunuyor
Assist; PVC pencere ve kapılardaki kanat ayarsızlıkları, çift açılım arızası, ısı kaybı, su ve rüzgar sızdırması ve benzeri şikayetlerde uzman kadrosuyla devreye girerek soruna hızlıca yanıt veriyor. Pencelerin değişmesi gereken durumlarda ise Assist profesyonel ekibi, kullanıcılar için en uygun seriyi belirliyor ve sorunları en hızlı şekilde çözüyor. Aynı sorunun tekrar yaşanmaması için öneriler paylaşılıyor. Egepen Deceuninck, bu projeyle birlikte pencere ve kapılarını tamir ve bakım yaptırmak isteyen kullanıcılara, garanti süresi dolmuş dahi olsa çözüm sunuyor.

Profesyonel ekiplere özel eğitim…
Türkiye genelindeki yaygın bayi ağı ile Assist hizmeti sağlayan Egepen Deceuninck, hizmeti veren tüm Assist teknik bayi servislerindeki profesyonel ekiplere özel eğitimler düzenliyor. Eğitimlerde; teknik eğitim, satış sonrası hizmet ve müşteri ilişkileri, gelen şikayetler, asisst şikayetlerinin aşamaları ve çözüm önerileri paylaşılıyor.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıBİREVİM DİJİTAL TASARRUF ÇAĞINA ÖNCÜLÜK EDİYOR
    Sonraki yazıTürkiye’de geçen ay 287 bin gayrimenkul satıldı