Türkiye’nin markalı konutlara ihtiyacı var

The Luxury Network dünyada 38 ülkede faaliyet gösteriyor. Türkiye’de Gayrimenkul tarafının tüm operasyon İnşaat, gayrimenkul, marketing, yönetimi Türkiye CEO’su Cem Ökmen üzerinden ilerliyor. Yüzde 75 yabancı yüzde 25 yerli müşteriye satılması planlanan ilk proje olan Büyükçekmece villa projesinde konut alacaklar özenle seçilecek.

Türkiye CEO’su Cem Ökmen emlakdream.com Yayın Yönetmeni Ayla Özer’e proje hakkında bilgi verdi.

The Luxury Network Türkiye CEO’su Cem Ökmen, Büyukçekmece’deki klasik mimari yapılaşmanın dışında modern mimaride yapılması planlanan villaların, havuzlarıyla  özel dekorasyonlarıyla, tenis kortu, mini golf sahası gibi daha birçok farklı özellikleri ile “lüksün lüksü” olacağını ifade etti. Mimari projesini Türkiye’nin  en ünlü mimarlık firmalarının yaptığı adı açıklanmayan projenin ismi dünyaca ünlü bir markanın ismi olacağını ifade eden Ökten; “38 ülkede faal ofisi olan The Luxury Network 4 iş kolu üzerinde faaliyet gösteriyor. Biri organizasyon (event). Firma 500 den fazla global marka ile işbirliği içinde. Başlıca müşterileri Lamborghini, Porsche Design, Aston Martin, Rolls Royce. Dünyanın herhangi bir yerinde organizasyon yapmak istedikleri zaman ya da bir markayla match olmak istedikleri zaman markaları bir araya getirip istenilen  eventleri organizasyonların yapılması, devlet erkanına ulaşılması ve davet edilmesi kendi çıkardıkları dergide yayınlanması işin bir kolu. Her yıl dünyanın herhangi bir ülkesinde Katar’da Dubai’de Amerika’da olabilir The Luxury Network Ödül törenleri yapılıyor. Türkiye’de event tarafımız birkaç yıldır Nişantaşı ofisimizde aktif olarak çalışıyor. Aynı zamanda Türkiye’de gayrimenkul geliştirmesi yapıyoruz. Global CEO Fares Ghattas Türkiye’de inşaat sektörüne girmeye karar verdi. Motta tamamen inovasyon. Farklı İddialı isimleri bir araya getireceğiz.” şeklinde açıklamalarına devam etti.

Bodrum’a Markalı Residence

“Büyükçekmece’deki dünyaca ünlü bir markanın adını verdiği villa projemizin ardından çok yakında Bodrum’da arazilerini hazırladığımız markalı iki residence proje geliştirmeyi planlıyoruz. Alternatifleri de araştırıyoruz.

The Luxury Network yurt dışı konut satış ayağı çok kuvvetli olan bir grup. Real Estate brokerlar, yerel sektöre hizmet eden kuruluşlar gibi 238 global acente  bizimle çalışıyor. Pakistan pazarına, Kazak pazarına, Rusya pazarına çalışan 238 tane sıcak temasta bulunduğumuz aracı kurum brokerlar ile çalışıyoruz. Türkiye’den çok önemli birkaç inşaat şirketi  projelerini  pazarlamamız  konusunda teklifte bulundular. Böyle bir kolumuz da olacak. A Plus segmentteki projelerle işbirliği yapmayı düşünüyoruz.”

Türkiye’de markalı konut yok

“Markaları bir araya toplamak zor iş. Bentley, Ferrari, Cartier, Porsche Design gibi markalar çok rahat bir araya gelecek markalar değil. Bunları bir araya toplamak bile  bir mucize. Böyle bir güç var. Bu gücü de inşaat tarafında kullandığımız zaman gerçek markalı konut ortaya çıkıyor. Türkiye’deki eksiklik gerçekten markalı konut yok. Mobilya dekorasyonu ile ya da sadece ismini verip içinde hiçbir detayı olmayan konutlar markalı konut olmuyor. Örneğin Lamborghini deyince akla fosfor sarısı turuncu yeşil geliyor. Bu detayları yapılarda kullanılacak. Hem Bodrum’da hem de Büyükçekmece’de bu projenin devamında süpriz markalı bir proje yapabiliriz.

 

The Luxury Network’ün markasını henüz açıklamak istemedikleri Büyükçekmece’deki projesinde villalar 1 milyon 590 bin dolardan başlayan fiyatlarla satılacak. Maksimum iki yıl içinde proje teslim edilecek.”

Hedefimizde yeni pazarlar var

“Bizim hedeflediğimiz asıl kitle Katar ve Dubai görünüyor fakat Amerika kıtası ve orada yaşayan yabancı özellikle Arap uyruklu doktorlar mühendisler aslında Lübnan’lı Ürdün’lü olup da Amerikada yaşayan vatandaşlar’ çok ciddi şekilde Türkiye’ye yatırım yapıyorlar. TÜİK raporlarında da Amerika kıtası listenin içine giriyor. Amerikan pasaportlu vatandaşların Türkiye’de yaptığı yatırımların sayısı gitgide artıyor. Şu anda rakamsal olarak başı çeken ülkeler Irak Rusya ama bizim beklediğimiz Amerika’nın haricinde Brezilya. Brezilya’da 2.5 milyona yakın Arap uyruklu insan yaşıyor. Ürdün, Lübnan gibi birçok ülkeden göç eden insan var. Oradan bile Türkiye’ye çok ciddi bir talep olmasını bekliyoruz. Biz o pazara da marketing yapacağız. Herkes aynı pazara odaklanıyor. Bence yanlış. Çemberden çıkamıyor kimse. İran pazarı çok iyi ama vatandaşlık skalasında. Satışlar 1 milyon doların üzerine çıkamıyor.”

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.