İşte dünyanın en değerli perakende markaları!

Değerlendirme ve strateji danışmanı İngiliz Brand Finance, marka değeri araştırmasını yayınladı. Brand Finance’ın araştırmasına göre dünyanın en değerli markası; Amazon.

Değerlendirme ve strateji danışmanlığı şirketi İngiliz Brand Finance’ın yaptığı ve yayınladığı marka değer araştırmasına göre Amazon dünyanın en değerli markası, bir başka deyişle değeri en yüksek markası olarak birinci sırada yer alıyor. Amazon’un marka değeri 106 milyar 400 milyon dolar. Bu rakam sıralamada 2’nci yer alan Walmart’ın neredeyse 2 katı.

Brand Finance’ın araştırmasına ikinci sıradan giren Walmart’ın marka değeri ise 62 milyar 200 milyon dolar.  Amazon bu değeriyle bütün endüstriler içinde de Google (109 milyar 500 milyon dolar) ve Apple’ın (107 milyar 100 milyon dolar) ardından da 3’üncü sırada yer alıyor. Brand Finance’ın sıralamasında Alibaba 34 milyar 900 milyon dolarla 3’üncü, The Home Depot 30 milyar 200 milyonla 4’üncü, Ikea da 24 milyar 100 milyon ile 5’inci sırada yer alıyor.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıHollanda cinsi ineğini kesmekten vazgeçti
    Sonraki yazıMIPIM’de İstanbul Finans Merkezi için görüşmeler gerçekleşiyor
    Tuğçe Ağırlar
    Emlakrotasi.com.tr Emlak ve Ekonomi Editörü. 1989 Sakarya doğumlu. İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü'nden 2011 yılında mezun oldu.