UNIVA, kendini 8 yılda amorti edecek

Yurt içi ve yurt dışı projelerde edindiği tecrübe ile yatırım kapasitesini birleştirerek tasarım ve işleviyle fark yaratan projeler gerçekleştiren Erkanlı Grup, ABD’de öğrenci evleri konusunda lider marka olan ve 3.5 milyar dolar yatırımı bulunan Asset Campus Housing işbirliğiyle Türkiye’de ilk kez Univa Student Residence isimli projeyi gerçekleştiriyor. Girişimci reklam ajansı MODD/works de, öğrencilerin yaşam kalitelerini arttırmayı amaçlayan ve maksimum yatırım kazancı sağlayan “Kampüs Konut” projesi UNIVA’nın marka isminden başlayarak tüm iletişim ve konsept çalışmalarını gerçekleştiriyor.

Yatırımcılar için kaçırılmayacak bir fırsat olan UNIVA’da, 8 yıl gibi kısa bir sürede yatırımın geri dönüşü sağlanıyor. İlerleyen dönemde UNIVA Store, UNIVA Aplikasyonu ve UNIVA Magazine ile öğrencilerin hayatlarını daha kaliteli hale getirmeyi amaçlayan UNIVA, ilk kampüsünü Sakarya’da 2048 öğrenci kapasiteli projesi ile hayata geçiriyor. UNIVA’nın geçtiğimiz hafta düzenlenen basın lansmanında, projenin isminden başlayarak tüm konsept çalışmalarını geliştiren MODD/works’ün Ajans Başkanı Cem Has, Türkiye’de yine bir ilke imza atarak hem öğrenciye dünya standartlarında bir kampüs markası yarattıklarını hem de yatırımcılar için kaçırılmayacak alternatif bir yatırım aracı tasarladıklarını belirtti. Özellikle 8 yıl gibi kısa bir sürede yatırım geri dönüşüne değinen Cem Has, Erkanlı Grup ile birlikte UNIVA markası için ilerleyen dönemde birçok yeniliğe imza atacaklarını da ekledi.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazı216 Yapı, üç projeyle kentsel dönüşüme girdi
    Sonraki yazıKonut satışları düştü! Müteahhitler ne diyor?
    Yıldıray Gökkaya
    1975 İzmit doğumlu, 1996 İstanbul Üniversitesi mezunu, emlakrotasi.com.tr'nin kurucusu ve yayın yönetmeni. YeniBirlik Gazetesi Ekonomi ve Emlak Editörü.