GROHE SPA sanatın ruhunu Milano Tasarım Haftası’na taşıyor

GROHE, kullanıcıları bütünsel su ritüellerine davet eden, premium markası GROHE SPA’yı yeniden tasarladığı haliyle Milano Tasarım Haftası’nda sergiliyor. Pinacoteca di Brera Sanat Müzesi’nde yer alan ve sudan ilham alan özel enstalasyon, GROHE SPA’nın ‘Sudan Gelen Sağlık’ konseptini yansıtıyor. GROHE etkinlikte 3D metal baskılı ürünler, özel sipariş Atrio ve Allure Brilliant Özel Koleksiyonlar, GROHE Colours ve modüler duş çözümlerini de ziyaretçilerle buluşturuyor.

Banyo çözümleri ve mutfak armatürlerinde lider marka GROHE, dünyanın her yerinden önemli mimar ve tasarımcıları buluşturan en büyük etkinliklerden Milano Tasarım Haftası’na iddialı konseptiyle damga vuruyor. 17-23 Nisan tarihleri arasında düzenlenen ve şehrin her yerine yayılan sergi, sunum ve etkinliklerden oluşan Milano Tasarım Haftası’nda, GROHE, yeniden tasarlanan GROHE SPA markasını prestijli sanat müzesi Pinacoteca di Brera’da sergiliyor. GROHE SPA ‘Sudan Gelen Sağlık’ konseptini, sanat müzesinin büyüleyici mimarisini yansıtan ve sudan ilham alan bir enstalasyonla ifade ediyor.

İtalyan ressamlarının antik ve modern tarzdaki eserlerinin sergilendiği Milano’nun en büyük sanat müzelerinden biri olan Pinacoteca di Brera’da GROHE, her detayı düşünülmüş armatür koleksiyonlarından özelleştirilebilir tavan duşlarına ve çok çeşitli seramiklerden tamamlayıcı aksesuarlara kadar geniş ürün yelpazesini ziyaretçilerle buluşturuyor.

‘Suya olan tutkumuz sanatın büyülü ortamı ile buluşuyor’

LIXIL EMENA GROHE SPA Lideri Karl Lennon konuyla ilgili olarak, “Mart ortasında gerçekleştirdiğimiz GROHE X Zirvesi’nde dijital olarak lanse ettiğimiz GROHE SPA’yı, Milano Tasarım Haftası’nda sanatın ruhunu yansıtan bir formatta ziyaretçilerle buluşturmanın heyecanını yaşıyoruz. Milano Tasarım Haftası’nı portföyümüzün seçilmiş parçalarını sergilememiz için ideal bir platform olarak görüyoruz. Ürünlerimiz, üstün kalite, en son teknoloji, rakipsiz hassasiyet ve ilerici tasarımın bir arada sunulması ile oluşuyor. Bu birliktelik, etkinliğin sofistike katılımcıları için mükemmel bir eşleşme olarak karşımıza çıkıyor. Sürükleyici enstalasyon, suya olan tutkumuzu Pinacoteca di Brera Sanat Müzesi’nin büyülü ortamı ile birleştirerek marka varlığımızı tamamlıyor” dedi.

Sudan ilham alan özel bir enstalasyon

Pinacoteca’nın avlusuna giren ziyaretçiler, merkezinde su bulunan bütünsel bir deneyime kapılıyor. Şirket içi tasarım ve marka kimliği ekibi olan LIXIL Global Design tarafından tasarlanan sürükleyici enstalasyon, dönemin en önemli heykeltraşlarından biri olan Antonio Canova’nın merkezdeki Napolyon heykeli de dahil olmak üzere sanat müzesini yansıtıyor. Suyun durgunluğu, temizliği ve refahı temsil ederken, geniş alan hissi veriyor ve bir tür yanılsama yaratıyor. GROHE SPA’nın dört özelliğinin sergilendiği müzede, avlunun her bir köşesine dört küp yerleştirildi. Enstalasyonun sonsuz görünümüne katkıda bulunmak için ise tüm bu küplerde ayna yüzeyi kullanıldı.

EMENA LIXIL Küresel Tasarım Lideri Patrick Speck, “Sürükleyici enstalasyonumuz, Pinacoteca’nın sanatsal mirasına saygı duruşunda bulunurken, GROHE SPA’nın ‘Sudan Gelen Sağlık’ konseptini kutluyor. Suyun hayati enerji kaynağı olduğuna inanıyoruz. Sunumumuzla farklı duyulara hitap ederek, tıpkı GROHE SPA ürünlerimiz gibi misafirlerimiz için özel bir deneyim yaratmak istiyoruz. Banyoyu bir ev spa’sına dönüştürmeyi, bireysel ürünleri kullanmayı değil, suyun vücut ve zihin üzerindeki olumlu etkilerini kucaklayan bütünsel deneyimler yaratmayı hedefledik” diye konuştu.

Sağlık ve zindelik dört katmanda sunuluyor

Alana yerleştirilmiş dört fiziksel küpün her biri, GROHE SPA’yı hayata geçiren dört katmandan birine adanmış. Birincisi, GROHE SPA Icon 3D koleksiyonu: 3D metal baskılı ürünler, mümkün olanı yeniden tanımlarken, nihai özelleştirme seçenekleriyle sürdürülebilir ürün tasarımını yeni bir düzeye taşıyor. Ziyaretçiler, özel ürünleri görmenin yanı sıra 3D baskının sesini duyuyor, LED ekranda süreci izliyor ve sıcaklıktaki değişimi hissediyorlar. Baskı simülasyonu başlar başlamaz sıcaklık daha da artıyor. İkinci katman, müşterilerin özenle seçilmiş bir dizi renk, malzeme, kaplama ve kulp tasarımı arasından seçim yapmasına olanak tanıyan özel sipariş Atrio ve Allure Brilliant Özel Koleksiyonlarından oluşuyor. GROHE, son tüketicilerin yüksek kaliteli bir yüzeye sahip otantik mermer stilinin keyfini çıkarmasını sağlamak amacıyla, birinci sınıf tezgah yüzeylerinin dünya lideri Caesarstone ile ortaklık kuruyor. Enstalasyon bu ortaklığı mükemmel bir şekilde gösteriyor: Ana unsur olarak siyah ve beyaz mermer, koleksiyonun mümkün kıldığı birçok kombinasyonu göstererek mekanı ikiye bölüyor.

GROHE Colours Koleksiyonu, üçüncü katmanın odak noktasında yer alıyor. GROHE Allure ve Aqua Tavan Modülleri gibi ürünlerde trend lideri renklere sahip koleksiyon, kişiselleştirilmiş banyolar yaratmayı kolaylaştırıyor. Serin Gün Doğumu, bu küpte ana renk olarak kullanılıyor ve sergilenen koleksiyonlar odayı altın bir ışıkla yıkarken, ziyaretçiler artan sıcaklık sayesinde suyun sesini duyuyor ve nemi hissediyor. Sergiyi tamamlayan dördüncü katman, modüler duş çözümleri etrafında dönüyor. GROHE sis, ışık ve ses modüllerinin yanı sıra doğadan ilham alan görüntüleri gösteren bir LED ekranla çok duyusal bir deneyim yaratıyor.

 

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıTürkiye genelinde ortalama konut fiyatı 2 milyon 284 bin 490 TL oldu
    Sonraki yazıİSTANBUL’UN RAYLI SİSTEM AĞI DEPREME DAYANIKLI MI? SEFAKÖY-TÜYAP HATTINDA SON DURUM NE? HIZRAY NE AŞAMADA?