Neden hazır ofisleri tercih etmeliyiz?

Dünyada hazır ofis sistemlerinin lideri olan Regus, değişen trendler doğrultusunda müşterilerini yeni konseptlerle tanıştırmaya devam ediyor. Havalimanlarından benzin istasyonlarına kadar farklı alanlarda çalışma alanları sunan Regus, hazır ofis kullanmanın avantajları ile Start Up organizasyonlara ve orta – büyük ölçekli şirketlere ana işlerine odaklanıp büyüme ve verimli olma fırsatı sunuyor.

İşletmelerin ofis maliyetini ortadan kaldırıyor
Türkiye’de ve dünyada artık iş yapış süreçleri değişiyor. Rekabetin arttığı günümüzde maliyet yönetimi en önemli unsur haline geldi. İşletmelerin ofis maliyetlerini ortadan kaldıran hazır ofis sistemleri Google, Toshiba ve GlaxoSmithKline gibi uluslararası şirketlerin yanı sıra Start Up organizasyonları tarafından da tercih ediliyor. Bu sistemi en çok IT, danışmanlık, eğitim, IK, avukatlar, tekstil, turizm, ilaç, mümessillik firmaları ile mali müşavirler tercih ediyor.

Talepte artış yaşanması bekleniyor
Regus tarafından yapılan araştırmalara göre, profesyonellerin yüzde 52’si uzaktan çalışırken artan esneklik ihtiyacı ve mobilite ile bu oran 2020 yılında yüzde 89’lara ulaşacak. Bu verilerden yola çıkarak, 2017 yılında ve takip eden yıllarda esnek çalışma sistemlerinin iş dünyasında daha da benimsenmesi ile hazır ofis sistemlerine olan talebin Türkiye’de ve dünyada artış göstermesi bekleniyor. 


18 yıl önce Türkiye pazarını hazır ofis sistemleri ile tanıştıran, bugün İstanbul, Ankara, İzmir, Gaziantep, Adana ve Bursa gibi kentlerde 23 merkezi bulunan Regus’un Türkiye Ülke Müdürü Betül Genç, hazır ofis sistemlerini tercih edilmesini sağlayan 10 önemli nedeni şöyle sıralıyor:

Günümüzde iş dünyasında başarılı olmak ve prestij sağlamak için modern ve dünya standartlarında ofise sahip olmak en önemli unsur. Bir dünya markasının şemsiyesi altında sunulan hazır ofis sistemleri ile müşterilerinize ve iş ortaklarınıza karşı prestij sağlayabilirsiniz.
Kısa veya uzun dönemli ve esnek kiralamalar yaparak işinizi geliştirme fırsatı yakalayabilirsiniz.

Hazır ofis alanlarında ek personel istihdam etmeden, sekretarya, altyapı yatırımı, aylık birçok hizmet faturası, güvenlik, temizlik ve gibi konularla ilgilenme zorunluluğu olmadan çalışabilirsiniz.

Tüketici talepleri doğrultusunda geliştirilen yeni konseptleri deneyimleyip iş yapış süreçlerinizi kolaylaştırıp işlerinizi hızlandırabilirsiniz.
Mobilyadan teknolojik altyapıya kadar herhangi bir yatırıma ihtiyaç duymadan kendi ofis alanınıza sahip olup genel giderlerinizden tasarruf edebilirsiniz. Hem de A’dan Z’ye modern ofis hizmetleri alabilirsiniz.

Co-working ile bağımsız ama beraber çalışma konsepti bir çok Regus merkezinde uygulanıyor. Dünyada 10 yıldan beri kullanılan bu sistem ile, benzer vizyona sahip, farklı sektörlerde çalışan kişilerin bir arada çalışıp, hem iş hem de sosyal ihtiyaçlarını giderirken sinerji yaratmaları da amaçlanıyor.

Paylaşımlı ofis alanlarında kendinize özel olan masayı kiralayabilir veya 6-8 kişilik büyük masaları paylaşabilirsiniz. Bu alanı ve masayı 7/24 kullanabilir ve özel eşyalarınızı koyabileceğiniz dolaplara sahip olabilirsiniz. Bu sistem, özellikle esnek ve yalnız çalışan avukatlar, mimarlar, reklamcılar, yazılımcılar ve yeni kurulan şirketlerin tercih ettiği bir ürün.   

Sanal Ofis ve Sanal Ofis Plus hizmeti ı ile şahıs/ şirketler 5 günlük özel ofis kullanımı + internet, dünya genelinde 3 bin noktada ücretsiz business lounge'lara anında erişim, iş adresi, telefon yanıtlama, Mailbox Plus hizmeti gibi çeşitli hizmetleri veren paketlerden yararlanabilir.
Sanal Ofis edinenler kendilerine özelş telefonu numarası ve yanıtlama sistemi  resepsiyon görevlisi, yanıtlama sistemine  24 saat erişim, toplantı odaları, günlük ofisler ve video konferans imkanlarına uygun fiyatlarla erişim sağlıyor.

İş adresi, posta & paket alımı ve imzalanması, resepsiyon görevlisi, toplantı odaları, günlük ofisler ve video konferans imkanları ile yeni pazarlara açılan ya da açılmayı planlayan şirketlere destek veriliyor. Şirketler telefonlarına cevap verecek ve postalarını karşılayacak bir kişi istihdam etmeden Sanal Ofis ve Sanal Asistan hizmetinden de yararlanabilir.
 

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıCHP’nin kampanya logosu tanıtıldı
    Sonraki yazıBinali Yıldırım: Anayasa değişikliği her doğan için
    Yıldıray Gökkaya
    1975 İzmit doğumlu, 1996 İstanbul Üniversitesi mezunu, emlakrotasi.com.tr'nin kurucusu ve yayın yönetmeni. YeniBirlik Gazetesi Ekonomi ve Emlak Editörü.

    YORUM YAZIN

    Lütfen yorumunuzu yazın.
    Buraya adınızı yazın