Systemair Türkiye, satış sonrası hizmet kalitesini 4 temel prensipte yönetiyor

İklimlendirme ve havalandırma sektörüne yenilikçi çözümler geliştiren Systemair Türkiye’nin her bölgesinde servis süpervizörleri bulunurken aynı zamanda 80’den farklı noktada VRF ve merkezi sistemler yetkili servisleri yer alıyor. Satış sonrası hizmet politikasını “teknik destek ekibi”, “eğitim programları”, “yedek parça tedariki” ile “mobil uygulamalar ve interaktif platformlar” sayesinde birbirine entegre eden Systemair, sürekli iyileştirme felsefesi ile satış süreci kadar sonrasına da yatırım yapıyor.

Kullanıcı memnuniyetini yukarıda tutmanın yanı sıra sunulan ürün ve hizmetin etki düzeyini sürdürülebilir ölçüde güçlendirmek için satış sonrası hizmetlerin niteliği çok önemli. Farklı yaşam alanlarına yönelik taze hava sağlama misyonuyla çalışmalarını sürdüren Systemair, satış sürecinin devamı niteliğindeki satış sonrası hizmet kalitesiyle de müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutuyor. Satış sonrası hizmet politikalarını bugünün ihtiyaçlarına yönelik yenilikçi bir bakış açısıyla sunan şirket, garanti süresi içinde veya sonrasında yaşanan herhangi bir arıza durumunda müşterilerine Systemair Group güvencesini sunuyor.
Systemair, satış sonrası hizmeti dört adımda kurguluyor
Sektöründeki öncü ve yenilikçi uygulamalar sayesinde müşterilere en üst seviyede destek sunmayı önemsediklerini ifade eden Systemair Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Olgan Berka, “Servis hizmetlerimizi etkili bir şekilde yürütebilmek adına “teknik destek ekibi”, “eğitim programları”, “yedek parça tedariki” ile “mobil uygulamalar ve interaktif platformlar”dan oluşan dört temel odak noktamız mevcut. Sunduğumuz hizmette öncelikle, gelen taleplere hızlı ve etkili şekilde cevap verebilmek adına deneyimli ve alanında uzman merkez servis ve yetkili servis ekipleri ile teknik destek sağlıyoruz. Ekiplerimiz, soruna hızlı bir şekilde müdahale ederek çözümler üretip müşteri memnuniyetini yükseltmeyi hedefliyor. Ürünlerimiz hızla gelişen bir teknolojiye sahip olduğundan, servis ekiplerimize eğitim programları aracılığıyla sürekli olarak bilgi aktarımı da sağlıyoruz. Aynı zamanda oluşacak taleplere hızlı bir şekilde cevap verebilmek adına geniş bir yedek parça stokuna sahip olup, müşterilerimizin operasyonlarını kesintisiz sürdürmelerine yardımcı oluyoruz. Yanı sıra oluşabilecek her türlü soruna karşı efektif çözümler sunabilmek için mobil uygulamalar ve interaktif platformlar geliştirdik.” dedi.
Systemair sürekli iyileşme felsefesi ile satış süreci kadar sonrasına da yatırım yapıyor
Systemair’in Türkiye genelinde geniş bir servis ağına sahip olduğunu belirten Systemair Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Serkan Gündüz ise şunları söyledi: “Müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmek adına servis ağını sürekli olarak güncelliyor ve genişletiyoruz. Sunduğumuz ürünlerde müşteri memnuniyetini ve iş sürekliliğini sağlamak taahhüdümüzün bir parçası. Yakın dönemde, satış sonrası hizmetlerimizi daha da güçlendirmek için organizasyon ve dijitalleşme alanında yatırımlar gerçekleştirdik ve operasyonlarımızı geliştirmeye devam ediyoruz. Bu yatırımların amacı, müşteri memnuniyetini artırmak, yanıt sürelerini iyileştirmek, teknik destek kapasitemizi artırmak ve genel olarak satış sonrası hizmet kalitemizi en üst düzeye çıkarmak için yapılıyor. Nihai amacımız, yüksek kalite ve performansa sahip ürünlerimizin uzun yıllar sorunsuz şekilde kullanılabilmesini sağlamak” ifadelerini kullandı.

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıGünsan Elektrik, yenilikçi ürünleri ile enerji israfının önüne geçiyor Enerjide tasarruf çözümleri
    Sonraki yazıTürk müteahhitler, Cumhuriyetin 100. yılında yurt dışında 27,4 milyar dolarlık yeni proje üstlendi