Yoğun reklamla marka olunmuyor

MESA Yönetim Kurulu Üyesi Can Aynagöz: “Marka olmak, kurulduğunuz ilk günden bu yana attığınız her adım, ürettiğiniz her metrekare, verdiğiniz en ufak hizmetle dahi ilintili olan, sadece geçmişinizle ilgili değil, bugününüz ve yarınlara yönelik vizyonunuzla da hak edebildiğiniz bir durumdur” dedi.
 
Tesisat İnşaat Sanayi Malzemecileri Derneği’nin (TİMKODER) geleneksel eğitim semineri bu yıl 14 Mart- 18 Nisan tarihleri arasında gerçekleşiyor. TİMKODER mensuplarına, ATO meclisi üyelerine ve TOBB yönetim kurulu üyelerine eğitim vermek amacıyla 8 yıldır gerçekleştirilen seminerler kapsamında düzenlenen ATO Akademi etkinliğinde bu yıl yine sektörden isimler konuşmacı oluyor. MESA Yönetim Kurulu Üyesi Can Aynagöz de, ATO Akademi etkinliğinde ‘Geçmişten Günümüze MESA’ başlıklı bir konuşma yaptı.
 
Aynagöz; MESA’nın, yurt içinde ve yurt dışında 10 milyon metrekarelik bir inşaat alanına ve 93 binden fazla konuta, mükemmeliyetçi bir yaklaşımla imza attığını, adı ‘kalite’ ve ‘güven’ ile anılan bir marka olduğunu söyledi. MESA’nın yarım asra yaklaşan geçmişi ile sektörünün öncülerinden biri olduğunu belirten Aynagöz, “Tünel Kalıp sistemini Türkiye’de ilk kez kullanan MESA, daha sonra bu alanda gerçekleştirdiği imalat ve geliştirdiği teknoloji ile dünya pazarında öncü konuma yükselmiştir. Bugün MESA’nın ileri teknolojiye sahip tünel kalıp sistemleri, dünyanın birçok farklı coğrafyasında, Sibirya gibi en zorlu koşullar ve çok özel projelerde kullanılmaktadır” dedi.
 
MESA’nın yurt dışında gerçekleştirdiği projelerde ciddi kazanımlar elde ettiklerini anlatan Aynagöz, nasıl rekabet edileceği ve batılı ülkelerin standartlarının yakalanması konusunda ciddi deneyimler kazandıklarını vurguladı. MESA’nın sektörde önemli ilklere imza attığının da altını çizdi. Aynagöz, “MESA, projeleri ile bölgelerinde yaşam standartlarını belirlemiş, İstanbul’da Bahçeşehir, Ankara’da Eskişehir Yolu gibi uydu kentleri kuran, bulunduğu semtlere isim veren bir marka” dedi.
 
Marka kavramının günümüzde kolayca tüketilir bir kavram haline geldiğinden yakınan Aynagöz; “Oysa ‘marka’ olmak, öyle birkaç yıl yoğun reklam verilerek, her fırsatta haber olmaya çalışılarak, kolayca kazanılan ya da satın alınabilen bir kavram değil” diye konuştu.
 
 

Proje Bilgi Formu

Bu projeyle ilgili daha fazla bilgi almak ister misiniz?
Formu doldurun, mesajınızı proje sahibine iletelim.

    Önceki yazıCumhurbaşkanı Erdoğan, Erzurum’da eski Türkiye’yi anlattı
    Sonraki yazı25 yıl önce bebeğini öldürdüğü gölette cesedi bulundu
    Yıldıray Gökkaya
    1975 İzmit doğumlu, 1996 İstanbul Üniversitesi mezunu, emlakrotasi.com.tr'nin kurucusu ve yayın yönetmeni. YeniBirlik Gazetesi Ekonomi ve Emlak Editörü.